Δεν αφορούσε τα θέματα του στρατηγικού συντονισμού με τους θεσμούς για το λιμάνι Λάρνακας η απόφαση της κυβέρνησης για την ανάθεση τα μαρίνας σε διαχειριστή, δήλωσε στον ΑΣΤΡΑ ο υπουργός Mεταφορών Αλέξης Βαφεάδης.
Υποστήριξε ότι το Υπουργείο ΜΒεταφορών δεν έχει τις απαραίτητες υπηρεσίες για τη διαχείριση της μαρίνας της Λάρνακας, λέγοντας ότι ο διαχειριστής θα είναι υπεύθυνος για τα θέματα της καθημερινότητας της μαρίνας και θα πρόκειται για μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Ο κος Βαφεάδης είπε ότι τηρούνται οι διαδικασίες όπως είχαν συμφωνηθεί με τις αρχές της Λάρνακας.
Πρόσθεσε ότι μέχρι να γίνουν οι διαδικασίες για να αναλάβει ο νέος επενδυτής τα επόμενα πέντε χρόνια, το Υπουργείο Μεταφορών προχωρεί με την υλοποίηση έργων στη μαρίνα.
Δρομολογείται, είπε, η κατασκευή του γιοτ κλαπ, θα γίνουν έργα ανακαίνισης και συντήρησης της μαρίνας καθώς και θα γίνει εμβάθυνση της μαρίνας.
Όσον αφορά τα τέλη ελλιμενισμού και τα παράπονα των πλοιοκτητών σκαφών ο κος Βαφεάδης είπε ότι τα τέλη δεν έχουν αλλάξει από το 2000 και ότι το ύψος τους καταγράφεται στη νομοθεσία. Οι χρεώσεις που θα μπουν όταν αναλάβει ο διαχειριστής, πρόσθεσε, θα συζητηθούν και θα αποφασιστούν ανάλογα.
Α.Πασιουρτίδης: Σοβαρά ερωτήματα για το συμβόλαιο που θα συμφωνηθεί με τον διαχειριστή
Σοβαρά ερωτήματα για το συμβόλαιο που θα συμφωνηθεί με τον διαχειριστή της μαρίνας της Λάρνακας διαπιστώθηκαν και κατά τη χθεσινή συνάντηση της Ad Hoc επιτροπής της πόλης με τον υπουργό μMεταφορών, ανέφερε στον ΑΣΤΡΑ ο βουλευτής του ΑΚΕΛ, Ανδρέας Πασιουρτίδης.
Σημείωσε ότι η απόφαση του υπουργικού συμβουλίου να αναθέσει σε διαχειριστή τη μαρίνα της Λάρνακας προκάλεσε έκπληξη στην Ad Hoc επιτροπής της πόλης γιατί δεν συζητήθηκε καθόλου με τους φορείς της όπως είχε υποσχεθεί ο υπουργός μεταφορών.
Δημιουργούνται είπε πάρα πολλές απορίες. Υπάρχει ερώτημα, είπε, γιατί δεν μένει στο κράτος η διαχείριση των δυο πτυχών του έργου στη μαρίνα και στο λιμάνι, αφού γίνεται λόγος για διαχείριση μέγιστου χρόνου πέντε ετών ώστε να εισπράττει το κράτος τα όποια έσοδα.
Επισήμανε ότι με βάση την εμπειρία αν κάποιος είναι βαπτισμένος διαχειριστής δεν είναι εύκολο να τον βγάλεις έξω μόλις βρεθεί επενδυτής.
Επίσης, πρόσθεσε, υπάρχει απορία για το πώς θα καθοριστεί η αμοιβή του διαχειριστή. Υπογράμμισε ακόμα ότι δεν μπορεί κάποιος που διαχειρίζεται άλλη μαρίνα να διαχειρίζεται και τη μαρίνα της Λάρνακας.