Εξάλλου, σε ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι ήδη ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 90% των εγγραφών των παιδιών στην Α’ Δημοτικού (8800 από τις 10000 περίπου εγγραφές) από γονείς και κηδεμόνες, επισημαίνοντας ότι σε καμία περίπτωση αναφορές στην πλατφόρμα εγγραφών – οι οποίες διαγράφηκαν – δεν υποκαθιστούν την ιδιότητα των δύο γονέων και κυρίως δεν σχετίζονται με άλλες φιλοσοφίες ή απόψεις για το φύλο.
Όπως σημειώνει η κ. Μιχαηλίδου σχετικά με δημοσιεύματα για την ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφών των παιδιών στην Α’ Δημοτικού, είναι σημαντικό, μακριά από σκοπιμότητες και για λόγους ορθής ενημέρωσης, να τίθεται υπόψη ότι «στόχος της ηλεκτρονικής αίτησης είναι να καταργήσει τη γραφειοκρατία και να αντικαταστήσει τα στοιχεία που ζητούνται σε έντυπη μορφή κάθε χρόνο από τους γονείς – τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο»».
Συνεπώς, συνεχίζει η Υπουργός Παιδείας, όλες οι πληροφορίες που περιέχονται στην πλατφόρμα είναι οι πληροφορίες που ζητούνται από τα σχολεία για την εύρυθμη λειτουργία τους.
Επισημαίνεται ότι ήδη ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 90% των εγγραφών (8800 από τις 10000 περίπου εγγραφές) από γονείς και κηδεμόνες.
Προστίθεται ότι στο πλαίσιο της πιλοτικής λειτουργίας της πλατφόρμας, αλλά και κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, έχουν διορθωθεί/βελτιωθεί αρκετά σημεία για να διευκολύνουν τους γονείς, λαμβάνοντας υπόψη εισηγήσεις χρηστών. «Ενημερώνουμε ότι από τις δεκάδες στοιχεία που ζητούνται, είχαμε εισηγήσεις μόνο για 3-4 από αυτά», αναφέρεται.
Μεταξύ άλλων, λέει επίσης ότι «η μετάβαση στο ψηφιακό σχολείο είναι γεγονός και όλοι πρέπει να τη στηρίξουμε», ενώ σημειώνεται ότι το ΥΠΑΝ είναι πάντα ανοικτό σε εισηγήσεις και αφουγκράζεται τις ανησυχίες των γονέων και όλων των φορέων για το καλό της εκπαίδευσής μας προστατεύοντας πρώτα απ’ όλα τα ίδια τα παιδιά.
«Ο δρόμος είναι μακρύς και μόνο με συνεργασίες και συνέργειες θα πετύχουμε την ποιοτική αναβάθμιση του συστήματος», καταλήγει στην ανάρτησή της η Υπουργός Παιδείας.