Δεν βλέπει πρόβλημα για τις χρεώσεις που επιβάλλουν εταιρείες σχετικά με τις ανακλήσεις οχημάτων για ελαττωματικούς αερόσακους, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.
Διαβάστε επίσης: ΤΟΜ: Στόχος να αλλαχθούν 80.000 αερόσακοι σε 8 μήνες – Πώς θα μετακινούνται οι επηρεαζόμενοι
Μιλώντας στο Σίγμα, ο διευθυντής της Υπηρεσίας, Κωνσταντίνος Καραγιώργης, ανέφερε ότι μετά από καταγγελίες πολιτών αναφορικά με χρεώσεις που επιβάλλουν εταιρείες, έγινε έρευνα από την Υπηρεσία ωστόσο δεν τεκμηριώθηκε η ύπαρξη αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.
Υποστήριξε ότι οι χρεώσεις που επιβάλλουν οι εταιρείες δεν αφορούν την αντικατάσταση των αεροσάκων, αλλά πρόκειται για «διοικητικά έξοδα».
«Δεν παραβιάζεται οποιαδήποτε νομοθεσία», κατέληξε.
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης, δήλωσε χθες ότι ότι η ενημέρωση του Υπουργείου είναι ότι η αντικατάσταση θα είναι δωρεάν ως ευθύνη των κατασκευαστριών εταιρειών και πως αν κάπου προκύπτουν χρεώσεις είναι ζήτημα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή.