«Βροχή» τα παράπονα και οι απορίες των πολιτών για τις ανακλήσεις οχημάτων

2 Min Read


Βροχή τα παράπονα και οι απορίες των πολιτών σε σχέση με τις ανακλήσεις οχημάτων εξαιτίας ελαττωματικών αερόσακων ΤΑΚΑΤΑ κατήγγειλε ο πρόεδρος του συνδέσμου καταναλωτών, κάνοντας λόγο για χάος.

Μιλώντας στην Πρωινή Έκδοση του ΑΣΤΡΑ ο Μάριος Δρουσιώτης είπε πως υπάρχουν καταγγελίες για οχήματα στα οποία ήδη αφαιρέθηκαν οι ελλαττωματικοί αερόσακοι αλλά έλαβαν ειδοποίηση ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αντικατάσταση.

Ακόμα είπε πως πολίτες πλήρωσαν 160 ευρώ το συνεργείο της αντιπροσωπείας από την οποία αγόρασαν το όχημά τους και ακόμα να τους κλείσουν ραντεβού. Ανέφερε μάλιστα πως μόνο δυο εταιρείες συνεχίζουν να χρεώνουν.

Επίσης αναφέρθηκε και σε περίπτωση πριν δυο χρόνια που αυτοκίνητο με άδεια του ΤΟΜ μετατράπηκε σε εξαρτήματα και πωλήθηκε για παλιοσίδερα αλλά ο ιδιοκτήτης πήρε μήνυμα για αντικατάσταση αερόσακου. Ακόμα ανέφερε πως το Τμήμα Οδικών Μεταφορών πήρε τον κατάλογο χωρίς να ελέγξει αν δεν έπρεπε να σταλούν μηνύματα σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων.

Ο κ. Δρουσιώτης επέρριψε σοβαρές ευθύνες σε αυτούς που επέτρεψαν εδώ και 8-10 χρόνια με τις πράξεις και τις παραλείψεις τους να φτάσουμε σε αυτή την κατάσταση και να τρέχουμε τώρα να τις διορθώσουμε.

Ακόμα εξέφρασε την άποψη πως θα υπάρξουν και άλλα διατάγματα όπως για παράταση του χρόνου υλοποίησης της ανάκλησης που μειώθηκε στους 8 από τους 18 μήνες και για απάμβλυνση σοβαρών προβλημάτων που θα προκύψουν. Επίσης είπε πως θα ταλαιπωρηθούν οι πολίτες.



Share This Article