Η Τράπεζα Κύπρου ανακοίνωσε χθες τον εκσυγχρονισμό του λειτουργικού μοντέλου του δικτύου της με τέσσερις τύπους καταστημάτων, «συνδυάζοντας ταχύτητα, καινοτομία και ανθρώπινη προσέγγιση».
Ο πρώτος τύπος είναι τα καταστήματα (branch) στα οποία παρέχεται όλο το φάσμα υπηρεσιών της Τράπεζας για εξυπηρέτηση ταμειακών συναλλαγών, γενική εξυπηρέτηση πελατών και χρηματοδοτήσεων.
Ο δεύτερος τύπος είναι η Μονάδα Χρηματοδοτήσεων (Lending Unit) στα οποία παρέχονται χρηματοδοτικές υπηρεσίες, όπως δάνεια, πιστωτικές κάρτες, άνοιγμα και διαχείριση λογαριασμών, εξυπηρέτηση αιτημάτων διευκολύνσεων, επικαιροποίηση πελατών κτλ.
Ο τρίτος τύπος είναι τα Κατάστημα Συναλλαγών (Transactions Branch), στα οποία παρέχονται υπηρεσίες που αφορούν αποκλειστικά ταμειακές συναλλαγές, όπως καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, ξένο συνάλλαγμα κ.α., άνοιγμα/διαχείριση λογαριασμών-καρτών (χωρίς όριο) και ενημέρωση για προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες.
Ο τέταρτος τύπος είναι τα Ψηφιακά Καταστήματα και τα ATMs, στα οποία γίνεται αυτό-εξυπηρέτηση των πελατών με μηχανές ATMs ή/και Μηχανές Καταθέσεων. Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η «διεκπεραίωση τραπεζικών συναλλαγών μέσα από ψηφιακές μηχανές διαθέσιμές 7 ημέρες την εβδομάδα, μέχρι τις 10 μ.μ., εύκολα και απλά»