Καταγγελίες από οικογένειες και φοιτητές

2 Min Read


Πολλές οι καταγγελίες από οικογένειες και φοιτητές στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Καταναλωτών, ότι αδυνατούν να καταβάλουν το διοικητικό κόστος που επιβάλλουν εταιρείες οχημάτων για έλεγχο αερόσακων ΤΑΚΑΤΑ.

Μιλώντας στην Πρωινή Έκδοση του ΑΣΤΡΑ η Νομική Σύμβουλος του Συνδέσμου Βιργινία Χρίστου σημείωσε πως υπάρχουν οικογένειες που έχουν 2-3 οχήματα και πρέπει να πληρώσουν μεγάλο ποσό για να διευθετήσουν ραντεβού και να αντικατασταθούν οι αερόσακοι.

Επίσης γνωστοποίησε πως έχουν καταγγελία από πολίτη, ο οποίος πλήρωσε το διοικητικό κόστος σε εταιρεία που χρεώνει αλλά το ραντεβού για αντικατάσταση των αερόσακων ορίστηκε για μετά τον Ιούνιο.

Είπε ακόμα πως εταιρεία υποχρεώνει τον καταναλωτή να πληρώσει μεν το διοικητικό ποσό για αντικατάσταση αερόσακου, αλλά τον δεσμεύει με ρήτρα, βάση της οποίας εάν το αυτοκίνητό του είναι παλιό και προκληθεί ζημιά κατά τη διάρκεια αντικατάστασης των αερόσακων, ευθύνη φέρει ο καταναλωτής και όχι η εταιρεία.

Η κ. Χρίστου τόνισε πως αναμένουν από την εκτελεστική και νομοθετική εξουσία να ενεργήσουν άμεσα προκειμένου να εκδοθεί διάταγμα παύσης των χρεώσεων από εταιρείες. Ξεκαθάρισε πως οι χρεώσεις απαγορεύονται από ευρωπαϊκό κανονισμό.

Μάλιστα ανέφερε χαρακτηριστικά πως αν ενεργοποιηθεί ο ευρωπαϊκός κανονισμός μπορεί μέσα σε μια μέρα να εκδοθεί διάταγμα παύσης των χρεώσεων αυτών.

Σημείωσε πως ο σύνδεσμος ετοίμασε καταγγελία και την απέστειλε χθες στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή για να λάβει άμεσα μέτρα, λέγοντας πως είναι άδικο αυτό που γίνεται σε βάρος του κόσμου ο οποίος δε φέρει ευθύνη. Είπε ακόμα πως η έρευνα από την Υπηρεσία για να δει αν δικαιολογούνται οι χρεώσεις από δυο εταιρείες δεν έγινε αυτεπάγγελτα αλλά κατόπιν υποδείξεων της Βουλής.



Share This Article