Για έκτακτους εκπαιδευτικούς και συντάξεις συζήτησε με ΥΠΟΙΚ η ηγεσία της ΠΟΕΔ

3 Min Read


Την ανάγκη διαχείρισης του μεγάλου αριθμού εκτάκτων εκπαιδευτικών και την ανάγκη βελτίωσης της υφιστάμενης Νομοθεσίας που αφορά στο Επαγγελματικό Σχέδιο Συντάξεων, συζήτησαν την Παρασκευή με τον Υπουργό Οικονομικών, Μάκη Κεραυνό, η ηγεσία της ΠΟΕΔ.

Σε δηλώσεις της στο ΚΥΠΕ, σε σχέση με τη συνάντηση, η Πρόεδρος της ΠΟΕΔ, Μύρια Βασιλείου, είπε ότι σήμερα δόθηκε η ευκαιρία στην ηγεσία της ΠΟΕΔ να καταθέσει τεκμηριωμένα τις θέσεις της σε σειρά ζητημάτων, στον ίδιο τον Υπουργό Οικονομικών, Μάκη Κεραυνό.

«Μεταξύ άλλων συζητήθηκε η ανάγκη διαχείρισης του μεγάλου αριθμού εκτάκτων εκπαιδευτικών και η ανάγκη βελτίωσης της υφιστάμενης Νομοθεσίας που αφορά στο Επαγγελματικό Σχέδιο Συντάξεων», πρόσθεσε.

Σημείωσε ότι η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό κλίμα, με τον κ. Κεραυνό να καταθέτει θετική διάθεση ως προς την εξέταση των αιτημάτων και εισηγήσεων της ΠΟΕΔ από το Υπουργείο Οικονομικών, το αμέσως επόμενο διάστημα.

Εξάλλου, σε ανακοίνωση της η ΠΟΕΔ αναφέρει ότι κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, συζητήθηκε η ανάγκη διαχείρισης του μεγάλου αριθμού έκτακτων εκπαιδευτικών, μέσα από την αύξηση του αριθμού των οργανικών θέσεων.

Συζητήθηκε ακόμη η Νομοθεσία που αφορά στο Επαγγελματικό Σχέδιο Συντάξεων και σημεία της που χρήζουν αλλαγής.

Τέλος, κατατέθηκε από πλευράς ΠΟΕΔ η ανάγκη ενεργοποίησης της Μικτής Επιτροπής Προσωπικού Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας (ΜΕΠΕΥ).

Σε διαδικασία εσωτερικών συζητήσεων το θέμα της αξιολόγησης Εκπαιδευτικού 

Ερωτηθείσα σε ό,τι αφορά στην Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού και του Εκπαιδευτικού Έργου, η κ. Βασιλείου είπε ότι «είμαστε σε διαδικασία εσωτερικών συζητήσεων σε επίπεδο ΠΟΕΔ».

«Αναμένουμε και τη συνάντηση της 24ης Φεβρουαρίου με την Υπουργό Παιδείας όπου και θα μας δοθούν οι επιπλέον λεπτομέρειες της πρότασης, κάτι που είναι απαραίτητο ώστε να μπορέσουμε ως Οργάνωση να τοποθετηθούμε εφ’ όλης της ύλης», κατέληξε.



Share This Article