Η ακρίβεια αποτελεί καθημερινό άγχος για το 90% των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων και όχι μια θεωρητική συζήτηση με αόριστο περιεχόμενο, όπως θέλει να την παρουσιάσει η κυβέρνηση.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Παγκύπριας Ένωσης Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής (διάβαστε ΕΔΩ), ποσοστό 90% «βλέπουν» αυξήσεις στις τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών.
Σημειώνεται, μάλιστα, ότι στην ηλικιακή ομάδα 18 – 24 ετών το ποσοστό φτάνει στο 87%, στην ομάδα 25 – 34 ετών στο 93%, στην ομάδα 35 – 44 ετών στο 91%, στην ομάδα 45 – 54 ετών στο 88%, στην ομάδα 55 – 64 ετών στο 86% και στην ομάδα 65 ετών και άνω στο 93%.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι αυξήσεις οι οποίες «καίνε» περισσότερο τους καταναλωτές είναι στα τρόφιμα και τα αγαθά πρώτης ανάγκης (86%), στο ηλεκτρικό ρεύμα (73%), στα είδη ένδυσης και υπόδησης (66%), στον εξοπλισμό του σπιτιού (55%), στον τομέα της διασκέδασης και ψυχαγωγίας (53%), στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων (47%), στα ταξίδια (45%), στα φάρμακα (41%), στο νερό (40%), στις σπουδές (38%) και στην τηλεφωνία και στην τηλεόραση (31%).