Δήλωση του Υπουργού Υγείας κ. Νεόφυτου Χαραλαμπίδη μετά τη συνεδρία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας

2 Min Read

Είχα σήμερα την ευκαιρία να πραγματοποιήσω την πρώτη μου συνάντηση με τη νέα σύνθεση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας, σε ένα ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων.

Ενημέρωσα τα μέλη της Επιτροπής για τις βασικές προτεραιότητες του Υπουργείου Υγείας, με έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση του Γενικού Συστήματος Υγείας (ΓεΣΥ), τη στήριξη των δημόσιων νοσηλευτηρίων και την προώθηση σημαντικών νομοθετικών πρωτοβουλιών. Μεταξύ άλλων, ενημέρωσα την Επιτροπή για τα νομοσχέδια που εκκρεμούν όπως οι Πανεπιστημιακές Κλινικές και τα Βιοϊατρικά Εργαστήρια, καθώς και οι επικείμενες νομοθετικές παρεμβάσεις για τα Ιατροσυμβούλια, την Κοινοτική Φροντίδα Ψυχικής Υγείας και την Εθνική Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων.

Παράλληλα, εξετάσαμε ζητήματα που αφορούν στην προσβασιμότητα των ασθενών στις υπηρεσίες υγείας, τη μείωση των λιστών αναμονής, την αποσυμφόρηση των Τμημάτων Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ), την ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, καθώς και την εφαρμογή της Εθνικής Στρατηγικής Ψυχικής Υγείας 2025-2028.

Ιδιαίτερη σημασία αποδίδουμε στις πολιτικές πρόληψης, μέσα από την ενίσχυση των προγραμμάτων προσυμπτωματικού ελέγχου, την έγκαιρη διάγνωση νοσημάτων και την προώθηση δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Ξεχωριστή έμφαση δόθηκε επίσης στην επάρκεια νοσηλευτικού προσωπικού, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του συστήματος υγείας. Στόχος μας είναι η ενίσχυση του νοσηλευτικού επαγγέλματος, η βελτίωση των συνθηκών εργασίας και η διασφάλιση επαρκούς στελέχωσης των νοσηλευτηρίων.

Το Υπουργείο Υγείας προσέρχεται στη νέα κοινοβουλευτική περίοδο με ξεκάθαρο σχέδιο, ισχυρή πολιτική βούληση και διάθεση ουσιαστικής συνεργασίας. Θέλω να ευχαριστήσω την Πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής Υγείας για τον εποικοδομητικό διάλογο, και είμαι βέβαιος ότι μέσα από τη συνεργασία Κυβέρνησης και Βουλής θα προωθήσουμε μεταρρυθμίσεις που θα βελτιώσουν ουσιαστικά τις υπηρεσίες υγείας προς όφελος των πολιτών.

(ΔΚ/ΜΣ/ΓΣ)

Share This Article