Τερματισμός αποστολής «Λεπτομερειών πληρωμής» μέσω ταχυδρομείου

2 Min Read


Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για ψηφιοποίηση των διαδικασιών, με σκοπό τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τη μετάβαση στην πράσινη οικονομία, το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας έχει αποφασίσει να τερματίσει την αποστολή του εντύπου «Λεπτομέρειες Πληρωμής» μέσω ταχυδρομείου από 1η Ιουνίου 2025 και συνεπώς, η αποστολή του θα γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ως εκ τούτου, όσοι συνεχίζουν να παραλαμβάνουν σήμερα τα πιο πάνω έντυπα μέσω ταχυδρομείου, θα πρέπει να καταχωρήσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Καταχώρηση email στο FIMAS», ώστε να είναι σε θέση να τα λαμβάνουν από τούδε και στο εξής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σχετικές οδηγίες για καταχώρηση διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνονται στον πιο κάτω σύνδεσμο:

Οδηγίες για καταχώρηση διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δικαιούχων πληρωμών μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Καταχώρηση email στο FIMAS» 

 Όσον αφορά τους νέους δικαιούχους πληρωμών, θα πρέπει απαραίτητα να συμπληρώσουν το σχετικό έντυπο που βρίσκεται στον σύνδεσμο Εξουσιοδότηση για πληρωμές από FIMAS, στο οποίο είναι απαραίτητο να συμπεριληφθεί η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.



Share This Article