«Σανίδα σωτηρίας» της ΚΤΜ στο MotoGP από τον Λιούις Χάμιλτον

4 Min Read



Η ΚΤΜ βρίσκεται σε βαθύτατη οικονομική κρίση: σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι υποχρεώσεις της αγγίζουν τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία αυτοδιαχείρισης βάσει της αυστριακής νομοθεσίας, σε μια προσπάθεια να διαχειριστεί την κρίση και να αναδιοργανωθεί οικονομικά.

Παρόλα αυτά, η ΚΤΜ έχει ξεκαθαρίσει ότι οι αγωνιστικές της ομάδες στις διάφορες μορφές αγώνων των δύο τροχών θα ακολουθήσουν κανονικά το πρόγραμμά τους το 2025. Στο MotoGP συμμετέχει με δύο ομάδες, την εργοστασιακή και τη δορυφορική Tech3, ενώ εμπλέκεται ενεργά και στις μικρότερες κατηγορίες – στα “φυτώρια” της Moto2 και Moto3.

Προκειμένου να χρηματοδοτήσει τα αγωνιστικά της προγράμματα, η εταιρεία ανζητά εξωτερικούς επενδυτές – και ο αγωνιστικός της διευθυντής, Πιτ Μπέιρερ, επιβεβαίωσε ότι είναι πολύ πιθανόν ένας εξ αυτών να είναι ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός έχει εκφράσει ανοιχτά το ενδιαφέρον του να να επενδύσει στο MotoGP – το οποίο, παρεμπιπτόντως, θα περάσει στον έλεγχο της Liberty Media, κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων και της F1, αν δωθεί το “πράσινο φως” από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Νωρίτερα φέτος, ο Χάμιλτον διερεύνησε το ενδεχόμενο να επενδύσει στη Gresini Racing, “δορυφορική” ομάδα της Ducati, ενώ τώρα συζητά και με την ΚΤΜ. “Μπορώ μόνο να πω ότι είχαμε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τους εκπροσώπους του”, επιβεβαίωσε ο Μπέιρερ στο περιοδικό Speedweek.

Και συνέχισε: “Δεν είναι μυστικό ότι ο Λιούις Χάμιλτον ενδιαφέρεται για το MotoGP και σκέφτεται μια δική του μονάδα. Υπάρχουν σοβαρές συζητήσεις και για αυτό”.

Επιχειρηματικά, το μόνο εμπόδιο της επένδυσης του Χάμιλτον στην ΚΤΜ θα ήταν η συνεργασία της αυτριακής εταιρείας με τη Red Bull – που είναι στη Formula 1 αντίπαλος της Ferrari, στην οποία θα οδηγεί από το 2025 ο Βρετανός. Ωστόσο, η συνεργασία του Λιούις με την εταιρεία Monster Energy, ανταγωνιστική της Red Bull, φέρεται να φτάνει στο τέλος της.

“Όλοι όσοι θέλουν να δουλέψουν μαζί μας γνωρίζουν αυτή τη σύνδεση, ότι η Red Bull και η KTM είναι αχώριστες. Αυτό δεν ήταν πρόβλημα με τις συζητήσεις μέχρι στιγμής”, πρόσθεσε ο Μπέιρερ.

“Ένας επενδυτής είναι κάτι διαφορετικό από έναν χορηγό. Όταν έχεις συνεργάτες στο τραπέζι που σου δίνουν χρήματα για ένα τόσο σπουδαίο πρόγραμμα, τότε εμπλέκονται κι εκείνοι. Αυτό επίσης πρέπει να είναι θετικό.

Όταν δυνατοί συνεργάτες κάθονται στο τραπέζι και σκέφτονται, έρχονται στο φως καλές λύσεις. Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι τέτοιου είδους άνθρωποι θα έχουν λόγο [στην ομάδα]”, κατέληξε ο αγωνιστικός διευθυντής της ΚΤΜ.

Share This Article